sista veckan

började min dag med att snooza till 8.45, vi började 9.15, lagom pigg när jag kom till skolan. Slutade klockan 12, var verkligen hur skönt som helst. Somnade framför Tv:n när jag kom hem, inte bra.
Nu har jag iallafall varit på promenad med Klara. och jag kom precis på att jag inte ätit någonting alls idag, endast ett äpple, så ska nog laga mig något att äta. Spenatsoppa är mest lockande.


Jag är stolt över min bror, du gjorde bra ifrån dig i nya laget. Nästa helg spelar de final. Jag ska självklart vara där och Heja! Annars händer det inte mycket i veckan, sista veckan i växjö, sen blir det gnosjö och vfu i 5 veckor, gratis mat, gratis boende och gratis träning är aldrig fel, men det bästa av allt är att jag får träffa alla underbara människor!
På onsdag ska jag umgås med Klara och Fatima, kommer inte träffa de på 5 veckor, känns inte bra alls. Måste träffa Emma också, bli frisk nu så du kan träna med mig, det är jätte tråkigt att simma själv! En film kväll nu innan jag åker till gnosjö, eller vad säger du Emma? :)

Kommentarer
Postat av: Ema

Ja vi måste ses, filmkväll låter mycket bra! ^^,

2009-02-02 @ 21:56:08
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0