Väckarklocka

började min dag med att gå ut och gå i snöovädret. Jag har ju ingen väckarklocka så när jag vaknar första gången så går jag upp. så idag vaknade jag klockan 7 så besämnde mig för att gå ut och gå, skönt faktiskt! Något som inte är skönt är att inte veta när man vaknar, jag dricker massa vatten innan jag går och lägger mig och hoppas på att bli kissnödig runt 7 halv 8. det ha funkat hittils. Inte bra om man försover sig när man måste till skolan.
Gårkvällen var bra, skrev först klart mitt arbete som ska in nästa söndag, duktigt matilda eng. Sen blev det mys hos Klara, vi lagade mat och tjötade. Jag blir deprimerad när jag tänker på att jag inte komme få träffa er. men jag får stå ut! Får ju träffa alla goingar i gnosjö istället!
Efter jag varit hos klara igår hyrde jag och markus två filmer, jag vet vi är sjuka som hyr två filmer kl 10 en onsdag kväll.
Nu ska jag äta, packa och städa.. Men hur fan packar man för 5 veckor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0