Året som gått

Först vill jag börja med att tacka för igår, mycket lyckad kväll om ni frågar mig. Nu är 2008 förbi och jag tänkte ta en liten snabb genomgång över året.

Januari - Jag, Alexander och Sandra fixade en överraskningsfest åt Petra som fyllde 20 år.

Februari - Inflyttningsfest hos Petra och Alexander, slutade sådär för min del. Alla som var där vet. Sen var det 20 årsfest hos barndomsvännen Ida. Och en tripp till Göteborg med Evelina, markus, alexander och petra.

Mars - var nästan en vit månad kan man säga. Blev en runda till halmstad med Markus, shoppade loss rejält. Mycket innebandy, men vinster tillomed.

April - Mycket Ida denna måndaden. Både hemma kvällar och utekvällen. Jag skrev även högskoleprovet denna månad också, pina rakt igenom. Siggespreimären var man på också, Sara kom på besök en helg, jag och hanna fjollade oss framför EMD.  Och den kanske största händelsen, HÅKAN HELLSTRÖM med kajsa hultman :)

Maj - Värmen kom. Och Linnea, Elin, Lisa, Hanna och jag grillade hos mig en kväll och åkte till värnamo och köpte kaffe och glass på Mc D. Pappa fyllde 50 år. Det var camillas tur att ta studenten så det var kalas hos henne.
 
Juni - Nu var det saras tur att ta studenten och hon fyllde 19 år också så jag åkte upp till Skara/Hjo. EM-kalaset började så man satt bänkad framför tv:n varje dag. Midsommar firades hos Petra och Alexander. Sen såg jag, Petra, mamma och pappa när markus och alexander blev utvisade samma match.

Juli - Mitt i sommarn då är det självklart fest. Markus lumparkompsisar kom på besök, det var myskväll hos Elin och vi åkte till stockholm för att se vårat älskade Hammarby.

Augusti - Började månaden med att åka till Sara, badade i vättern och hade picknick på bryggan. Det blev mycket Bio denna månaden också. Sen var det fest med Sandra, petra och fatima hos christoffer, En fest som slutade i skratt.
Den största och bästa förändringen detta året, Jag flyttade till Växjö. Fast fick bo hos Markus till att börja med. Började med Winnerbäck och sen kom Lisa och Linnea på besök. Sen var det dags för Kickoff veckan, riktigt rolig vecka.

September - Skolan drog igång på riktigt, och jag hamnade i världens bästa basgrupp. Jag åkte hem till gnosjö för fest med goingarna hemma, förfest på Sandras rum. Det var Lagfest med nya laget Teleborg. Och jag, sandra och petra var på Mirrors istället för att gå på sista sigges för året.

Oktober - Det var inflyttningsfest hos Hanna och Jonas, Basgruppsfest. Gnosjö if vann i kvalet och gick upp i div 4 elit. Första snön kom till Växjö.

November - Det var en jävla massa hemtentor med tentafester på det, 17 årsfest hos fatima. Niklas var på besök i Växjö så det blev lite för mycket öl, vin och cider en kväll, Fick testa på mina första Vfuveckor.

December - Jag fyllde 20 år och det var fest i Växjö med Gnosjö folket, Sara stannade hos mig i en hel vecka. Det avr en underbar jul, med massa spel och skratt. Och nyår som blev mycket lyckat som sagt.
Om jag får säga de så var nog december den bästa månaden detta året :)

Tack för allt vänner och familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0