Då var den snart förbi

Det är torsdag, jag fick helg igår vilket var väldigt skönt. Passade lilla Alva i morse, sen fick man pallra sig iväg till biblioteket för att studera med Fatima, Daniella, Katarina och Ivana. Fick väl en del gjort, imorgon har jag tänkt att bli klar med alla uppgifter, och då ska även Matilda och Alexander göra oss sällskap på biblioteket.
Blev massa glad när Klaravännen frågade om jag vill äta mat hos henne ikväll, jag tackade självklart ja och susade iväg mot foskarn. När vi ätit fick vi för oss att baka morotskaka, dock blev de en aning misslyckade. Men det var iallafall en trevlig kväll hos lilla Klara. Nu är jag hemma, ska krypa ner i sängen snart för jag ska tvätta klockan 7 imorgon, tänkte vara duktig och städa också, eftersom man får fin besök i helgen. Imorgon är det fredag, alltså är denna veckan redan snart förbi.

Kommentarer
Postat av: petra

Är vi finbesök?! Klart vi är! :)

2009-01-30 @ 17:31:16
Postat av: matilda

JA! klart ni är! Det är inte ofta man får sånt fint besök :)

2009-01-31 @ 00:58:25
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0