Drömmar

I natt drömnde jag något mycket underligt, det kändes verkligen som och det var på riktigt. Man blir nästan lite besviken när man vaknar faktiskt. Det är konstigt det där med drömmar, vem bestämmer egentligen om vad jag ska drömma om? Kan jag inte få bestämma det själv. Erkänn att ni testat att tänka på något ni vill drömma om innan ni somnar? Ni drömmer aldrig om det sen, eller hur? Sjukt.

Igår blev det tacos på gärdesgatan och ostkaka på det, sen åkte jag en sväng till skogen, till Elin för att vara exakt. Blev en trevlig kväll med spel (ovanligt va?!) och massa tjöt. Idag får vi se vart kvällen bär av, har en del kansken, men ni vet ju hur det blir när man har för många kansken, då blir det tillslut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0