en kväll på Sivans = trött idag

Efter många om och men tog jag mig i kragen och följde med ut, Blev en tjejförfest hos Emma B, riktigt trevligt. Jag och karin kom fram till att vi hade en gemensam bekant, hur stor är chansen? Att man har en gemensam bekant med någon man träffar någon i Växjö som man aldrig sett innan. Blev iaf en lyckad kväll på Sivans med mycket dans, när tjejerna gick hem umgicks jag med min käre broder markus och hans vänner frida och sanna. De spelar i Hovshaga och sa att jag var så välkommen att spela med de. frida påminde sjukt mycket av Vestis till sättet. Jag som bara trodde det fanns en som var så sprallig och go på ditt sätt vestis ;)
idag blir det storstädning av lägenheten, behövligt? svar JA! sen ska jag till markus och låna hans dator för att renskriva lite saker, vi ska fixa lite mat tillsammans, god mat ska vi ha, så man slipper suget efter alla gottigheter nu såhär dagen efter, sen ska jag nog kolla på film med emma W :)

Kommentarer
Postat av: vestis

what?! finns det en kopia av mig? är hon verkligen rödhårig då ? eyyy. :) så det blev sivans iaf :) är det typ ett uteställe som siv har eller, moah ha ha. kram på dig

2009-01-13 @ 19:03:52
URL: http://vestis.blogg.se/
Postat av: vestis



skrev innan men dte måste ha gått bort, hm.

what?! finns det en kopia va mig, inte en röödhårig va? sivans, går man till tant siv och rockar loss då eller, moah ha ha.

kramhej

2009-01-13 @ 19:06:25
URL: http://vestis.blogg.se/
Postat av: vestis

allt kom visst med :)

2009-01-13 @ 21:50:46
URL: http://vestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0