fullspäckad fredag

det är fredag, och jag somnade igår, helt otroligt, så denna dagen har börjat mycket bra. och jag tror det fortsätter så med. Ska snart pallra mig iväg till skolan, sista dagen på denna kursen, på måndag börjar en ny kurs, äntligen ska vi få läsa våra inriktningar, jag har drama varje onsdag, undra vad som menas med det? Men visst låter det spännande? har fått reda på mina vfuveckor också, v.7-11, en lång tid så att säga. Därför kommer jag inte hem till Gnosjö förrän då har jag bestämt mig för, förutom imorgon då förstås. Det är bara tre veckor dit, det är väldigt snart.
Mer har jag att göra idag, ska tvätta, träna med Emma och slutligen laga mongolisk mat med grabbarna.
Nu måste jag skynda mig såg jag, herregud vad tiden gick fort helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0