i växjö, men sömn får jag ingen

här sitter jag i växjö och är jätte pigg, jag förstår inte varför? jag har luggit i flera timmar och försökt somna, men det går inte. Kanske för att jag skrämnde upp mig själv när jag kom på hur läskigt det var att sova ensam helt plötsligt. Inte för att jag brukar sova brevid någon, men mamma, pappa och markus har iaf sovit i rummen brevid eller över. Markus är typ, ja, vad kan det vara, 50 meter bort iaf, men han ligger nog och sover som en stock nu.

Dagen tillbringades iaf i Andertorp där det självklart var fotboll som gällde, blev dock inte bara jag och markus som jag skrev tidigare idag/igår, vi fick med oss Evelina och Fatima. Jag och Fatima skrattade som vanligt, den här gången var det några blåsta jävlar som satt bakom oss, herregud säger jag bara, jobbiga som bara den, och sen sitter de och säger "Offside, offside". Dagens ungdom, jag säger då det. Till helgen blir det förhoppningsvis Nittorp om jag lyckas ta mig hemmåt, får passa på dessa två helger för sen har jag inte tid eller pengar att komma hem. den 17 januari åker jag enbart hem för att Elin fyller 18, hade tänkt att spara de pengarna annars, om de nu finns vill säga, men jag vill ju hemskt gärna komma. Nej, nu är klockan snart Tre, känns ju nästan onödigt att somna eftersom jag snart ska upp, eller snart och snart, ska vara på biblioteket kl 9 för att studera med fatima, klara, emma och shippan. Bäst jag ska försöka sova lite nu så jag är något pigg imorgon iaf.
God natt och sov gott, fast det gör ni nog redan :)

Kommentarer
Postat av: vestis

tack och tack :)

2009-01-07 @ 07:01:58
URL: http://www,vestis.blogg.se/
Postat av: fatima

hahahha ja tack för dagen:) de va kanon !!hoppas vi ses i nittorp;)

2009-01-07 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0