ny vecka, nya möjligheter

helgen är över, det har varit en helt ok helg. I fredags bjöd jag på trerätters, fick äntligen träffa hanna och jonas, väldigt länge sen sist. De tyckte maten var god, eller det var vad de sa iallafall :)
i lördags gjorde jag allt och ingenting, bakade bröd för första gången, och det blev mycket bra. Sen umgicks jag med min tidning, min Loka och mina riskakor.
I söndags var jag trött, åt lyxfrukost med markus, nybakade frallor, juice och ägg. GOTT ja! sen gick vi ut till Hanna och Jonas, var ju tvungna att se deras lilla valp. Supersöt! sen pallrade vi oss hem och åt mat och hyrde film.
Och idag vaknade jag kvar över 8 och började dagen med en promenad med markus, efter promenaden fixade vi gästlegg till helgen, ser jag verkligen fram emot! :)
Nu sitter jag här, har precis handlat, väntar på Klara, vi ska äta tacos och kolla på Bonde söker fru - bröllopett.
ska nog börja steka köttfärsen nu, Hejsan hoppsan, imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0