Om jag..

Om jag blundar riktigt hårt, tror ni att jag vaknar upp i växjö imorgon då? :)
Det har varit en underbar vistelse hemma i gnosjö, men jag saknar människorna nere i växjö,
klara, fatima, emma, zanna, mimmie.. ohja, allihopa. Men jag får stå ut i gnosjö tills på tisdagkväll.
det klarar jag galant, för gnosjö faktiskt mycket bra de också, pga alla goingar, ni vet allt vilka ni är!
dessautom blir det en kort vistelse i Växjö, för på fredag ska vi nog åka och kolla i Nittrop, (TRADITION!!!)
Och sen den 17 jan. kanske jag kommer hem för att gå på 18års kalas hos Elin, får hoppas jag kan då.
För sen efter det, så är det ni som får komma till växjö och hälsa på mig för jag kommer inte hem förrän min
Vfu börjar. Men nu ska jag sluta tjöta, dags att sova. Klockan slog precis Måndag och det betyder Hej grönsaker och frukt och Hej mitt nya liv.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0