Sms

Sms är bra, jag kunde ju tyvärr inte kolla på Nittorp idag, men fick iaf se igår kväll, har fått resultat av Petra idag. Gnosjö slog bla. hillerstorp med 3-0 och vann gruppen, spelade finalen mot grimsås, matchen slutade 1-0 till grimsås, Så gnosjö kom på andra plats i år också. Det är bra jobbat tycker jag. Alexander och björnell stod för målen idag, bra gubbar. Nu får jag invänta reslutaten från Damerna också. hejar självklart på mitt kärate Hillerstorp, Och på fatima såklart :)
Ikväll vet jag inte hur det blir än, Sivans eller inte sivans, det är frågan. Imorgon ska jag iaf kolla på film med Emma.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: fatima

aawwe :)) haha

2009-01-10 @ 14:50:56
Postat av: Anonym

sötis tima :)

2009-01-10 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0