torsdag, snart helg

snart är det äntligen helg, vilket är riktigt skönt. har spenderat eftermiddagen med Emma på gymmet, sen badade vi bubbelpol och badade i äventyrsbadet. Imorgon kör vi ett pass med både simning och gym. Känner verkligen att det går bra nu, med rygg och knä, jag kännar att jag kommer lyckas med det jag vill, spela fotboll, i Hovshaga dessutom. Ja, min framtid ser ljus ut, om jag bara får bort de där sömnproblemen så är mitt liv perfekt. jag och klara utnyttjade varandra lite igår kväll, båda kände sig ensamma och ledsna, kändes bra att få sitta och tjöta, och även plugga lite hos lilla Klara.


På lördag åker jag till gnosjö, ska fira Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0