Bio och Gnosjö

Sitter och väntar på mor och far som kommer alldeles strax, vi ska ner till stan en runda sen ska vi på bio. Jag har fått en del gjort idag, började jobba runt sex idag, sen har jag städat lägenheten lite så den är ren och fin när jag kommer ner igen, även bakat lite för att äggen skulle ta slut.
Efter bion ikväll åker jag med mor och far hem till Gnosjö. Ska bli skönt att komma hem och vara lite ledig innan nästa veckas jobb på skolan. Får se lite vad som händer hemma i gnosjö de här veckorna, planerat in en utgång på lördag iallafall och träning med petra på torsdag, sen får vi ta dagen som den kommer lite. vet inte ens hur länge jag blir hemma, åker ner till växjö senast vecka trettiofem iallafall då är det kick off vecka som gäller.
Tiden går alldeles för fort nu, snart står jag där och har min examen i handen och är färdig lärare, hur skönt hade inte det varit? :)
Nu ska jag fixa det sista här hemma, de borde komma vilken sekund som helst nu!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de får du gärna göra! har velat ha dem länge men de kostar ju 595kr st och jag blir lite dum snål :)

Händer idag då? sj har jag promenerat på morgonen och nu ska ja ta ett tag med dammsugaren :D Enzo fäller ju lite hehe Puss o kram

2009-07-30 @ 10:38:59
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Ja de får du gärna göra! har velat ha dem länge men de kostar ju 595kr st och jag blir lite dum snål :)

Händer idag då? sj har jag promenerat på morgonen och nu ska ja ta ett tag med dammsugaren :D Enzo fäller ju lite hehe Puss o kram

2009-07-30 @ 10:39:43
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va snygg blogg :D har du gjort designen själv?



ha en bra dag!

2009-07-30 @ 10:53:19
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh lät som en bra dag ;) jag har fixat hemma och städat och sen gått promenix och grejat med massa :D ja på måndag börjar allvaret igen hehe usch har ångest över det... men va ska man göra? bara att bita ihop hehe

sj då? när är de dags för plugg igen??

2009-07-30 @ 19:32:14
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0