Dålig uppdatering

Jag har haft fullt upp med jobb och annat hela veckan så har inte hunnit skriva i bloggen. I måndags gick jag en promenard med ida, hade mycket att ta igen vi två. Tisdag var jag, petra, sandra, kristoffer, alexander och markus i skogen och grillade. Riktigt trevligt hade vi det. Och igår var jag, sandra och kristioffer på Bio i jönköping. Jävla skräckis såg vi. Tur att man kom hem så sent så man somnade fort. Idag var det riktigt segt att stiga upp, men jag tog mig i kragen. Sista arbetsdagen denna veckan, sen får jag skynda mig hem för jag ska iväg på fotboll. Vilken tur jag är ledig imorgon så jag hinner packa lite. ska hinna med en runda till Växjö också. Jag vet vad ni tänker, ta dte lugnt människa. Det bästa med att det varit en så hektisk vecka är att jag säkerligen kommer sova gott på bussen till spanien. För dit drar vi tidigt lördag morgon.
Nu ska jag iväg och leka en sista gång denna veckan.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag somnade också fort sen:)

2009-07-02 @ 10:13:24
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!



Får sakerna i morgon eller lördag så sen kan jag leverera till dig ;)

När var det du åkte på semestern?



KRAMIS

2009-07-02 @ 14:23:45
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Nu har jag Princess PE sakerna hemma hos mig.

Så bara säg till när vi ska ta och lämna sakerna



Puss!

2009-07-03 @ 17:11:45
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0