Fredag och helg

Nu har ännu en vecka gått och det är redan fredag och helg. Vad helgen har att erbjuda återstå att se. Mamma åkte precis iväg mot Malmö och kommer hem på måndag igen. Pappa och Markus ska på fotboll senare och jag ska ha fixat mat till klockan två då markus kommer hem från jobbet. Imorgon är det flytt av Evelina som gäller, ska hjälpa till här hemma, men ner till olofström ska jag inte. Jag får ta en helg och hälsa på henne senare i höst, annars lär man inte få se skymten av sin syster. Sen får vi se lite vad jag hittar på i helgen, kanske blir Lager med elin idag, och så ska jag kanske träffa petra till kvällen och så ska jag se till att träffa sandra också, för hon var lite ledig nu i helgen. ja, den här helgen kommer nog gå fort den också. Ett steg nämre skolstarten, ett steg närme sandras flytt.. ska vi inte stanna tiden lite och njuta av det vi har här och nu?


Kommentarer
Postat av: frida

Jag håller med dig, tycker man kan stanna tiden lite nu så man hinner njuta för jag tycker tiden bara rullar iväg...Men lät som att du kommer ha en trevlig helg iaf ;)

2009-07-31 @ 12:55:53
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0