Jag vill bo på landet

Nu är jag hemkommen från en härlig helg på landet med klara. Vi åkte ner mot karlskrona fredagmorgon, med ett stopp hos Willes föräldrar för lite fika. Väl nere i karlskrona blev det lite shopping, det blev en del fynd. Träffade även Hannabanana på stan. Efter att vi gjort stan åkte vi vidare mot willes hus. Stort fint hus som låg alldeles underbart. Vi åt bakadpotatis och hade en liten spakväll. Vi låg på köksgolvet, klara var grön och jag var med blank, så njöt vi några minuter av våra ansiktskrämer.
Lördagmorgon var det fint och vi satt ute i solen och bakade även bullar. När vi senare skulle ner och bada så kom det ett stort grått moln så vi vände. Solen kom tillbaka framåt kvällen då även Doris och Bernt kom på grillning. Vi satt i solen och njöt av en god köttabit. Senare på kvällen fastnade jag och klara framför en film.
Idag lämnade vi det fina huset och åkte runt lite. Fyndade även lite idag, bland annat en dörrmatta för endast tjugokroner.
Nu är jag i allafall tillbaka i växjö, utvilad och redo för att jobba några dagar i veckan. Planerat in Bio med mor och far i veckan med. Sen får vi se vad veckan har att erbjuda. Ser framemot stockholm den 8 aug iallafall.
jaja.. nu ska jag göra lite nytta och ta en runda runt sjön och drömma mig bort om att jag bor på landet, för det vill jag, jag vill bo på landet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0