Måndag

Nu har vi gått på en ny vecka och jag är precis hemkommen från jobbet. Blev några timmar där idag, bara imorgon kvar sen är jag klart med sommarstädat. Ska pallra mig upp redan klockan sex imorgon, då kanske jag kan sluta framåt tolv där någongång. har lite att fixa med i lägenheten imorgon med så hade varit skönt om han blev klar tidigt. På kvällen har jag planerat att gå på bio med mamma och pappa. Blir den nya Johan Falk filmen, sen följer jag med dem hem till Gnosjö i minst en och en halv vecka. Visingsö var ju egentligen inplanerat imorgon, men det blev för mycket pengar för mig att fara fram och tillbaka, ser fram emot stockholmsresan istället med mina vänner.
Idag ska jag äntligen träffa min vän alexander, vi har inte setts eller pratat på fyra veckor, så det blir en runda runt växjösjön senare idag. Nu ska jag fixa något att äta, blir nog lite wok, enkelt och gott.
Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0