Spanien

Allt är packat och klart inför resan och jag är laddad för att åka buss i flera flera timmar. Kanske inte, men man vet att det är någonting gott som väntar. Två veckor med sol och bad, det kan nog inte bli bättre.
Kommer dock saknar alla här hemma, Sandra, jag ska tänka på dig när du jobbar och sliter, Klara, dig också, när du kör ut dina grönsaker till alla kunder. Fatima har jag inte fått träffa sen vi slutade skolan så henne saknar jag enormt. Emma kommer också ligga i solen och bada, fast i grekland. Men bra kommer vi ha dte allihopa, vart vi än är! tror ni inte det? Petra, du får stå ut med mig i två veckor du. Vi kommer plaska runt i havet tillsammans. Åh, nu fick jag nog lite resfeber ändå. Men ack så skönt jag ska ha det. Nu ska jag se till att fixa allt inför resan. ha det så bra i sverige så syns och hörs vi igen den 19 juli. Hej då sverige, hej spanien! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Självklart kommer jag att stå ut med dig! :D

2009-07-03 @ 22:08:29
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Frida

Det blir kanon den 20 juli :D ha en bra resa och hoppas vi får lite sol här hemma hos mig med för jag kommer minsann ingenstans... PUSS O KRAM ta hand om dig på resan

2009-07-04 @ 08:52:34
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Mel

Hej! Vad kul att höra ifrån dig i Spanien :) Här hemma är det kallt och mulet. Det ska bli bättre väder nästa vecka vilket jag verkligen hoppas!Så tråkigt när det är så kasst väder. Vad har ni för väder? Sola lite åt mig med :) Kramar!

2009-07-10 @ 12:59:09
URL: http://www.nogg.se/mel§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0