vidare på äventyr

Nu är jag redan iväg igen. Tog tåget till växjö idag, var helt slut när jag kom till lägenheten. Nu har jag iallafall stadgat mig lite. Men på fredag ska jag ju iväg igen, på äventyr med klaravännen. Får faktiskt träffa henne redan idag, vet inte riktigt vad vi ska göra, äta lite mat och tjöta. Imorgon blir det jobb hela dagen, ska upp tidigt så man kommer igång. På kvällen blir det mat och mys med klara, fatima och emma, det ser jag så fram emot.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag piggnar till lite.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja den var kanon fin den filmen :D

Hoppas din dag varit bra ;)

KRAM

2009-07-24 @ 20:10:08
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0