att träna

Jag satt och tänkte lite innan när jag kollade runt på olika bloggar. Vet ni hur många det är som skriver att de ska iväg och träna, eller att de har tränat eller att de måste träna? Jag kan säga såhär, att det är väldigt många. Skriver man det för att man inte har någonting annat att skriva eller för att man vill berätta för alla andra att man tränar? Okej att man kan skriva någongång att man varit och tränar, det gör jag också. Jag skriver sällan att jag har varit och tränat av den anledningen att jag vet själv när jag tränar och inte tränar och behöver inte berätta det för andra. Men i de här bloggarna jag kollade i så skrev de någonting om träning varje dag. Men okej det är deras bloggar och de skriver vad de vill. Nu ska jag krypa ner under täcket för jag mår inte alls bra idag, måste vara pigg tills ikväll då jag ska jobba. En lunch med daniella ska hinnas med också, blir nog en bra dag trots att jag inte mår bra. Imorgon ses vi i gnosjö mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ser fram emot din hemkomst!! :D

2009-06-11 @ 19:45:00
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/
Postat av: melanie

men vi hårdtränar ju inför sommren, snabba resultat :P

2009-06-12 @ 01:17:12
URL: http://www.nogg.se/mel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0