Äventyr

snart drar vi vår kos ut på nya äventyr, vi ska på hemligresa och överraska våran lilla vän Klara. Åh, jag tycker det ska bli så roligt. Solen börjar även titta fram nu så vi hoppas på fint väder idag.
igår fick jag en bra nyhet, blir kvar här i växjö för jobb v.25 och 26. Jag hade precis packat ner hela min gadrob då min vän klara ringer och berättar nyheten. Så jag får ta och packa upp allt igen, fast jag ska ju till spanien snart så det kan nästan ligga kvar där i.
har precis käkat frukost, så nu är jag mätt och go i magen. Måste orka med den här fantastiska dagen med mina vänner. Nu ska jag packa ner det som ska packas ner inför resan. Imorgon får ni bilder på hur våran resa var.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul för dig att du fått jobb. :) Fick ditt mess igår, men du vet hur man kan vara. Man läser det när man håller på med något och tänker att man ska svara sen. ;)

Vart ska du jobba då?

Puss Kram!

2009-06-05 @ 10:49:37
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag säger detsamma som Petra! Men vad kul,så skönt för dig. Men ska jag vara egoistisk så tycker jag det är tråkigt att du inte är här hemma :) Fast vi har ju vår helg v.26 och hoppas du kan hänga med till Liseberg. Hörs i helgen vännen! Ha så kul nu! :) Pusspuss

2009-06-05 @ 13:31:55
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0