bra start

Idag gick jag upp vid halv nio för att gå på morgonpromenard. Solen sken och det var alldeles underbart. Något som var minre underbart var att jag såg en orm på vägen, jag gillar inte ormar.
Nu har jag precis ätit en god frukost bestående av fil, knäckebröd med ägg och färsk ananas. Så nu är jag mätt och belåten. Har bokat in en tvättid klockan tolv, sen ska jag sätta mig ute och läsa en tidning. Tror dock det får bli skuggan idag. Allt är klart inför hemresan, nästan allt iallafall. Måste tömma mitt kylskåp också.
Nu får jag göra lite nytta. Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, jag körde Alexander till jobbet och hörde det på nyheterna på radion. Hörde inget igår, gick och la mig ganska tidigt. :)

Jag somnade med om sedan. ;) Tihi!

2009-06-26 @ 12:17:10
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0