Den ofrivillige golfare

Igår hämtade jag och petra upp Sandra för att överraska henne. När vi svängde in mot Lanna Golfbana så sa sandra bara "Nej ni skämtar med mig, jag kan inte spela golf" puh, trodde hon vi kunde det eller? Petra var lite mer skillad än oss andra. Vi kom fram till att man inte behöver vara en bra golfare för att ha roligt. Nej nej, vi skrattade konstant under alla nio hålen. Det blev en toppen dag med skratt som sagt, bollletande och vi lyckades även pricka träden och allt annat som runt omkring. Sandras kommentar var bäst "Åh, jävlar vilket skott", hon sa det inte bara en gång. Som sagt så var dagen skitbra rent ut sagt.
På kvällen blev det tacos hemma på gärdesgatan och sedan spanienmöte. Snart ligger vi på stranden och badar i havet. Men det är några dagar dit och innan dess bjuds det på massvis av festligheter. Idag ska jag träffa Sofia, vi har mycket att ta igen, så det ska bli riktigt roligt.
Avslutar med en rolig sms konversation mellan mig och Linnea i lördags som Neijd sa att jag bara måste blogga om.
L - Matilda, jag blev tagen
Jag svarar med order från neijd - i tvåan?
L - Ja, av vakterna.

Oj, vad vi skrattade, Hoppas du bjuder på den Linnea! :)

Kommentarer
Postat av: Martina o Hannah

Hej :)

Tyvärr är dte försent nu.. Men vi sätter igång en veckans blogg efter denne.. då kan du ju anmäla dig :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0