Gnosjö

Nu är jag hemma i Gnosjö för en kort tid och jag har kommit på varför jag uppskattar Växjö så mycket. Man har alltid någonting att göra där. Man kan cykla ner till stan och bara strosa sunt, eller sätta sig vid strandpromenarden och bara njuta av livet. Kan man göra det någonstans i Gnosjö? Svar nej. Om man går ner och strosa på gnosjöcentrum kommer man tillslut klassas som en av de där fyllegubarna som hänger i konsumparken. Inget ont om Gnosjö, jag gillar Gnosjö och tycker det är ett perfekt samhälle att uppfostra sina barn i men när man blir uppmot 20 år är det inte lika roligt att bo här. Nu är det vännerna som förgyller dagarna i Gnosjö, men tänk de som inte har några vänner? Ja, det kommer hamna i konsumparken om några år och de inte flytta ifrån Gnosjö.
Det är iallafall skönt att vara hemma, för jag har ju trots allt mian vänner här. Igår fick jag tillbringa dagen/kvällen med min mor och far i jönköping. Vi var och gjorde Farmor och Farfars grav fin nu inför sommarn och hösten. Sen blev det en runda till a6. Jag köpte nytt bodybutter med lukt av Hallon och en ny allmenacka för att min blev förstörd när jag tryckte ut kebabsås på den. Blev lugnt framför tvn sen innan Linnea hörde av sig då jag slängde på mig lite vettiga kläder, håret fick vara som det var. Elin, Lisa & Linnea kom och hämtade mig och vi kollade läget i Gnosjö. Musik i konsumparken och senare en visit till öltältet. Kvällen avslutades med lite tjöt i mitt rum.
Idag beståt dagen av marknad, grillning och öltält. Vi ses i Dimman! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om det är det man gör så skriver man ju om det! Jodå -4 kg 2 veckor :D

2009-06-13 @ 14:18:11
Postat av: Anonym

annars får du nog låta bli o läsa :)

2009-06-13 @ 14:26:53
Postat av: Martina o Hannah

Nu kör vi igång en ny veckans blogg tävling och vi vill att just du är med. Skriv in en kommentar om du vill så kanske du blir den lyckliga vinnaren.



Kram

Postat av: Sandra

Väntar på update tildoow! Kul det var idag :) haha. Puss!

2009-06-14 @ 22:39:37
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0