I can do it!

Jag ska tro på mig själv som fan denna vecka, för jag ska fasen klara av den här skiten. Någongång ska väl jag få ha turen på min sida? Ja, den här gången är det fasen min tur!
Sitter inne och studar hela långa dagen idag med lite pauser förstås. Varit hos mormor en runda, inte träffat henne på ett bra tag så det var roligt att se henne igen. Sen har jag varit ute och brummat lite och fasen vad bra jag är. Man måste vara positiv och det är jag idag. Regnet öser ner idag så man får ingen ångest av att behöva sitta inne idag inte. Det är bara skönt att slippa bli blöt och fossingarna. Denna veckan är jag hemma i Gnosjö, har planerat in en hel del faktiskt. Måste träffa alla innan jag åker tillbaka till Växjö. Fick föresten ett överraskande besök igår, Lisa och Linnea kom och hälsade på. Mycket uppskattat! Nu får jag nog återgå till mitt studande, snart slipper du där här tilda, snart.

Kommentarer
Postat av: Petra

Som sagt. You can do it! :)

2009-06-08 @ 15:06:47
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0