Inte ett moln

Inte ett moln, så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dar. Underbart väder är vad det är! har luggit ute sen klockan tio. Hade det så skönt i solen för mig själv, tills en engelsktalande man kom och störde mig. Han förstod inte ens mina pikar. Jag sa flera gånger att jag ville vara ensam och läsa min bok. Men han kunde inte förstå varför jag ville vara ensam. Sen frågade han om han störde mig och jag sa helt ärligt att han gjorde det och att jag ville att han skulle gå. Det tog en jävla tid innan han gick iväg och då sa han det här ska jag komma ihåg när du är ensam och har tråkigt. Inte fan går jag och prata med främlingar när jag har tråkigt iallafall. Pucko!
Nu får jag bli inne resten av dagen, tänker inte sätta mig där ute igen iallafall. Halv fem ska jag iväg och träffa klara och efter det ska jag jobba några timmar. Jag får väl ta och hoppa in i duschen och sen fixa lite mat. Ha en bra onsdag allihopa! Använd solskydd ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt är du :P luggit? legat :D

2009-06-25 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0