Lycka rakt igenom

Jag strålar av lycka, känner mig så lättad. Har nog aldrig varit så här glad innan, jag grät av lycka när jag ringde min syster. Jag har klarat av det som för mig varit den svåraste delen. Jag kan knappt tro att det är sant. Nästa gång är jag förhoppningsvis mycket lyckligare och hoppar av lycka. Jag är 20 år och just nu den lyckligaste människan på jorden.
Nu ska jag vila efter en lång natt, ikväll är det visst lite party som gäller, dock utan alkohol för imorgon börjar jag jobba lite lätt. Ha en fortsatt bra tisdag, det ska jag fasen ha!

Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS!!! :D

2009-06-09 @ 14:49:05
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack för din röst.

Tänk på att man får rösta så många gånger man vill på sin favorit så just han/hon vinner.

Postat av: Frida

GRATTIS!!!

Sååå skönt!

Ska du vara på Axelent o jobba nu då eller va blev det?

Puss o kram

2009-06-09 @ 18:06:26
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0