lyckan sitter i

Det här är nog världens bästa dag, jag går runt här hemma och sjunger högt för mig själv. Fick in mina skattepengar på kontot, så jag blev för en stund tio tusen rikare, men betalade tretusenfemhundra till mamma för bland annat resan. Men jag känner mig fortfarande rik eftersom jag inte ens få in så mycket pengar i månaden nu förtiden. Resten av pengarna ska gå till russel i spanien och även mat så jag klarar mig här nere i växjö.
Kom precis hem från stan, cyklade ner för att köpa några cider. Tänkte att nu när jag ändå fick pengar kunde jag lika gärna dricka lite cider för att fira. Hittade även en klänning för endast fyrtio kroner som har kostat etthundranittoåtta tidigare, det kallar jag fynd. Nu ska jag höja min fina stämma till "dub i dub" och sen hoppa in en dushen.

Kommentarer
Postat av: Petra

:) Kanoners!! :D

2009-06-10 @ 09:23:30
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0