måndagkväll

Min måndag har varit riktigt bra faktiskt. Kom hem från Alexander för en stund sen, cyklade dit när jag jobbat i några timmar. Vi kollade på fotbollen och tjötade lite. Bra vän den där killen! Jag tror jag slog rekord när jag cyklade hem också. Jag såg en som var skit lik Mikael Jackson och blev så jävla rädd och cyklade som fan. Det är inte ofta man ser han i Växjö och han ser ju inte speciellt snäll ut. Nu ska jag krypa ner i mig säng, jag är så trött att jag knappt ser vad jag skriver. Imorgon ska jag tvätta, igen. Planerat att sätta mig och äta frukost nere vid trummen också. Bara jag och min äggmacka. För ägg är det enda jag har i mitt kylskåp och knappt inte ens det snart. Ni får inte missa fotbollen imorgon heller, det tänker inte jag göra. ja ja.. sov gott med er.

Kommentarer
Postat av: Ema

Haha, du är tokig! Tur att du kom undan Jackson.. x)

2009-06-23 @ 10:46:49
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0