mina vänner

sitter och pratar med mina vänner i telefonen. Sandra, Petra och jag har pratat i snart två timmar. Vet egentligen inte vad vi pratat om, ringer ju gratis så det är såhär vi får umgås när jag är i Växjö.
Annars har jag inte gjort mycket idag, lunchat med mel och luggit, inte legat , vid växjösjön ett tag. Sen orkade vi inte mer för solen försvann. Nu är jag helt utslagen och har en sån sjuk huvudvärk. När jag pratat färdigt med de här knäppisarna ska jag vila en stund innan jobbet. Det behöver jag.
Imorgon blir det Gnosjö för hela slanten! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjenis

jag har sökt lågstadielärare och fritidspedagog i jkpg.

sen lite lärarutbildninar i växjö, kalmar o borås med.

så får väll hoppas på att jag kommer in på nått :)

2009-06-25 @ 20:32:40
URL: http://avjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenis.

Jag har sökt lågstadielärare och fritidspedagog i Jkpg. Sen lite lärarutbildningar i Växjö, Borås och Kalmar med. Så hoppas jag kommer in nånstans :)

2009-06-25 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0