Mycket framöver

Tusen tack för helgen mina vänner! Varit bra dagar med full fart och massa skratt. Ska snart ta tågte hem mot Gnosjö,
hade lite otur med en grej så måste åka hem. Stannar hemma en vecka, sen åker jag tillbaka för jobb i växjö nästa söndag. Åh, så bra det här kommer bli. Tiden går fort nu. Har något att göra varje helg framöver. Nästa helg har jag planerat in grillning med Linnea, och på söndagen ska jag och petra överraska Sandra. Helgen efter det är det redan midsommar, och helgen efter midsommar kommer klassen och lite mer folk till gnosjö. Ni kanske kan lista ut vad som händer helgen efter sen? Ja, vi åker självklart till Spanien då! Det ser jag fram emot, ligga på stranden, hoppa bland vågorna på havet, mysiga resor, shopping, god mat, drinkar och massa massa mer.
Nu ska jag pallra mig upp mot bussen så jag inte missar den. hade inte varit allt för bra kanske.


Vi leker på high chaparral


Åh, jag och klara hade mys med fotboll och nationaltårta!

Kommentarer
Postat av: lisa

ja o elin träffade daltons bröderna (tre av dem ) i Gnosjö de var och köpte munkar ja ba " ja knr igen dem " elin " det är DALTONS " haha

2009-06-07 @ 15:14:31
Postat av: Frida

Såg ut som helgen varit kanon :)

Sj ska man iväg o kolla på balen i gislaved nu, Johans syster går :)



Puss o kram

2009-06-07 @ 15:48:42
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Ema

Åh ja, det gör vi absolut :)

Ha det jättebra tills dess!

Kraaam!

2009-06-07 @ 16:57:52
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Petra

Söta ni är äpå kortet överst. ;)

Och underst med :P

2009-06-08 @ 08:37:48
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0