Ösregn

Regnet bara öser ner utanför, när jag cyklade hem från flk så började det verkligen ösa ner regn. Men det var bara att cykla på, lite regn är det ingen som har dött av. Blöt var jag när jag kom hem så nu har jag tagit på mig lite torra kläder. Ska cykla ner till klara om en stund för lite sopplunch som troligtvis kommer stråla av lycka för att hennes wille kommer hem imorgonnatt. Så jag har med mig en liten överraskning för att fira lite, vi har ju två saker att fira.
Ikväll börjar jag jobba, ska försöka hinna städa av två kontor medans jag lyssnar på sverigematchen. Vi får ju iallafall hoppas på att de vinner ikväll. nej nu har jag inte mycket mer att berätta, mer än att gårkvällen var trevlig, fast jag var väldigt trött och satt och halvsov hela kvällen. Men det blir så när något som tyngt en så länge bara släpper så slappna kroppen också av och tröttheten kommer. Nej klara och sopplunch var det. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lät ju kanon ändå att ha något! såg att ICA Gnosjö sökte personal nu i sommar och helger och någon kväll i veckan. Sök dit vet jag!



Allt är bara bra här :)

jobbar och sliter som vanligt :)



Pussen

2009-06-10 @ 14:22:05
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0