Sommarlov

Nu har mitt sommarlov börjat, jag som aldrig trodde jag skulle få uppleva ett sommarlov igen, men det fick jag. Tiden här i växjö har gått så sjukt fort och jag har träffat så otroligt underbara människor, jag som trodde jag skulle bli ensam här nere och hoppa av efter en vecka. Men istället träffade jag massa nya människor, då fyra stycken kommit mig väldigt nära. Jag behöver inte nämna vilka ni är för ni vet redan om att jag tycker om er så otroligt mycket. Hur ska jag klara en hel sommar utan er? Nej, en roaptrip i sommar kommer det bli, kanske tillomed tio.
Idag har jar luchat med Klarisbaris, hemmagjorda hamburgare, är vi duktiga eller vad? Ska snart iväg och träffa Klara igen, tacos står på schemat. Sen ska vi kolla läget på klassfesten ikväll, blir dock ingen alkohol för mig idag. Jag har en viktig dag framför mig imorgon, upp tidigt och sitta i en skrivsal hela förmiddagen.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan jag ska ta mig bort till Klara och funderar över vad sjutton jag ska göra till 31 augusti utan jobb?!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Söta Matilda

2009-06-02 @ 17:57:34
URL: http://www.nogg.se/mel
Postat av: Melanie

Mathilda jag vill med ha sommarlov. Nu direkt. Har hela den här veckan och nästa kvar. Usch!

Hoppas ni har kul ikäll :) Kramar.

2009-06-02 @ 23:06:24
URL: http://www.nogg.se/mel
Postat av: Petra

INGEN ALKOHOL?! Ha! ;)

2009-06-03 @ 09:34:32
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0