söndag

söndag, sista dagen på veckan. Jag har jobbat några timmar och måste erkänna att det är ganska läskigt att jobba i ett stort hus helt ensam. Man påstår sig höra alla möjliga ljud. Efter jobbet har jag inte gjort ett dugg, suttit i soffan med datan i knät i flera timmar. Jag har inte ens orkart duscha eller laga mat. Fast nu har jag fått lite mat i magen för att jag tog mig i kragen och fixade lite käk. Duschen kommer jag snart också inta. Har inte duschat sen i fredags och känner att jag behöver en lång varm dusch. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll också, ska upp för att tvätta, städa och packa imorgon innan jobbet har jag tänkt. Hoppas denna veckan går fort så att helgen och nästa vecka kommer fort. En helg som jag sett fram emot länge och en veckas jobb som elevassistent i mitt kära Gnosjö. Avslutar detta inlägg med att säga att jag är lycklig och tacksam för alla i min närhet, you know i love you! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0