Svettas

sitter här och svettas som en gris. Har varit på kvällspromenard med Ninni, underbart väder var det och det har varit det hela dagen. Mycket har jag hunnit med idag. Började med att ta tåget från gnosjö till växjö. sen kom alexander hit, pluggade och fick faktiskt en del gjort. Sen mötte jag upp emma för bullar och saft vid trummen. Vi fick även för oss att vi skulle bara men vattnet var alldeles för äckligt för det. Blev en glass på willys sen med. Äntligen fick jag tid med emma, det var väldigt behövligt, saknat dig alldeles för mycket emsi.
Gick bort till daniella en runda sen för att kolla in hennes nya lägenhet, sen traskade jag hem igen för att fixa med överraskningen till klassen. Åh, jag är faktiskt ganska stolt över mig själv. Och sen har jag som sagt gått runt sjön och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Kommer somna fort ikväll.
Imorgon är det sista skoldagen, sen sommarlov till september, känns lite sjukt faktikt.
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0