Tacos

tacos med två av sina närmaste vänner måste vara det bästa som finns, är det inte så? Jag åt iallafall tacos med Klara och Alexander igår. Jag skrattade som vanligt åt Alexanders sjuka historier och skämt, och när jag säger sjuka så är faktiskt det någonting positivt. Även om man inte kan tro det. Fatima kom när hon slutat jobba och vi drog vidare till daniella och sen gick alla över till Simon. Blev en kväll med alkohol, dock inte så mycket för min del. Jag och fatima satt och iaktog våra klasskamrater. En del är ju bara för härliga alltså. Jag hoppade utgången av olika själ, dels för att jag skulle upp tidigt på en kurs i morse. Som för övrigt gick bra, godkänd så nu är det bara att kämpa vidare. Jag som sa till Klara och Alexander att jag aldrig skulle klara det, men ni trodde på mig och jag är tacksam för det.
Första dagen på sommarlovet är en regnig men delvis solig dag. ser fram emot v.27 då jag ska få jobba lite.
Nu ska jag inte sitta här, hej svejs på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0