torsdag

Idag är en sån dag som jag ska tillbringa i min lägenhet och bara fixa och dona. Har hunnit med en morgonpromenard och lite styrka på min pilates boll på det. Just nu håller jag på att tvätta och jag ska starx packa ner alla mina kläder i resväskan och sen blir det en storstädning av lägenheten på det. Det är alltid lika jobbigt att börja städa, men känslan efterråt är underbar. Då är man värd lite soffhäng, bästa känslan kommer på kvällen när man får lägga sig i sina nytvättade lakan, funderar på att testa mangla dem idag också, klara säger att det ska vara jätteskönt. Så jag får lita på min lilla vän. På tal om klara så är det dags för våran lilla överraskningsresa imorgon. Jag tycker det ska bli så roligt, när jag, emma, fatima & klara är i farten kan det inte bli annat än roligt.
Nu ska jag ta tag i mig själv och börja städa här hemma, det ska bli skinande rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0