ett glas vin och en vän

det är så min kväll kommer att se ut, fast det blir nog mer en ett glas vin och fler än en vän. Klassfest hos Sanel ikväll, tror på en lyckad kväll. ska snart iväg till Hillevi på lite förförfest. har verkligen inte gjort ett skit idag, ganska skönt faktiskt. Blev klar med mitt arbete igår och jag är verkligen stolt över mig själv. Firade det med att umgås med världens bästa emma, kollade på så ska det låta, eller vi pratade mest, sen såg vi en inte allt för bra film. Hade en riktigt trevlig kväll, det får vi göra om snart igen Emma.
har föresten gjort en någonlunda vettig sak idag. har sytt min klänning som gick sönder på min 20 årsfest. frågar mig inte hur för det vet jag inte ens svaret på. Får ta det lugnare ikväll så jag slipper laga den igen. Pappsen kommer ju imorgon så får väl se till att vara pigg och glad då. Men man kan inte bli annat än glad när man får besök av pappsen. och det är inte det enda bra som händer imorgon, nej nej, Klaravännen kommer hem från trysil, oj lilla vän vad du ska få skavsår i öronen av allt jag ska berätta. Men vi får väl hoppas du har lika mycket att berätta så det går jämt ut :)
ja ja, nu blir det vin och gajol med vänner. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0