Gnosjö

imorgon far jag hemmåt, hem till mamma,pappa, syskon och vänner. Tar tåget redan klockan 9 imorgon så jag kommer hem tidigt. Ska till lager med Sandra och Petra när de slutat, ser fram emot en dag med er nilssons. Annars har jag inte så mycket planerat i helgen, vill bara komma hem och tar det lugnt med mamma och pappa. Ska ta hand om min lilla pappa, tror du behöver lite kärlek av din lilla flicka, är det inte så pappsen? :) Stannar till måndag för vi är lediga måndag-onsdag. Har verkligen långledigt nu, tors-tors, inte helt fel det. Vi ska passa på att få mer gemenskap i klassen, åker iväg till något litet hus i skogen på tisdag, sover över och ha det trevligt. Det blir lyckat grabbar och flickor.
Fick föresten är glädjande besked idag, får tillbaka 9800 i skattepengar. det tackar jag inte nej till.
nej nu ska jag fixa lite här hemma, packa lite och så. Ska iväg till klara om några timmar.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: kicki

får man fråga vad det är för stuga? hur ni hittade den osv? :) har vissa planer på att göra samma sak med smålands styrelse nämligen =)

2009-03-26 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0