hem ljuva hem

jag vet, nu har jag pratat väldigt mycket om att jag ska hem, men jag kan inte hjälpa det. Jag vet inte vad som hänt, men jag hade det så bra under de veckorna jag hade vfu hemma så jag längtar hem hela tiden. Nu är jag iallafall i gnosjö. Mamma hämtade mig på stationen och vi åkte hem och fikade. Min käre syster kom även hem en sväng innan hon och pappa skulle iväg. Fick även ge min pappa en stor bamsekram vilket var väldigt behövligt. Jag vet att du sitter och ler nu när du läser detta pappa.
Sandra, frida, och petra kom förbi och hämtade mig sen, vi gasade iväg mot lager. Hittade en del faktiskt, mina efterlängtade Chinos, dock inga mörkblå som jag så gärna vill ha, fick bli en mörkblå tröja istället, ett par mysbyxor och lite små saker. Hittade även en väst som jag funderade länge på, sen tänkte jag på min ekonomi och bestömnde mig för att inte köpa den. När jag kom hem möttas jag av ett tomt hus. Mamma jobbar och pappa är i skåne med syster. Nu sitter jag här, har varit kritiskt vän till en i klassen, bra att plugga lite en fredagkväll, ska snart planera lite till nästa vecka hade jag tänkt. Mamma kommer hem om någon timma då ska vi kolla på så ska det låta. Bra med inspelningsbar boxer. ja ja, bra start på helgen hemma i gnosjö iallafall. Imorgon har min mamma varit snäll och skjutit upp hennes jobb för att hon ska få träffa mig lite. Bra mamma, jag vet. Vi ska kolla på när Alexander spelar match och sen blir det nya James Bond filmen på kvällen, Pappa gör oss självklart också sällskap! :)
/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0