Mormor 75

idag fyller världens bästa mormor 75 år, ringde till henne innan idag och grattade henne. Hon blev så glad när hon fick telefon samtal från mig "Nämen är det lilla matilda som ringer" så börjar hon alltid ett samtal när jag ringer henne. Söt är hon, min mormor. Lovade att jag skulle hälsa på henne nu när jag kommer hem till helgen.
Annars har jag inte gjort mycket idag. Fick instruktion i Photystory idag, vilken kändes helt meningslöst för det där hade jag kunnat lära mig själv. Har precis kollat på ett avsnitt av scubs och ska snart se one tree hill också. Kom på att jag hade tvätttid idag klockan 5 också så ska snart slänga in tvätten. Ikväll är mitt nya favorit program "den rätte för rosing" jag kollar mest för jag tycker hon är så blåst, dejta en 19 åring, det hade kunnat vara hennes egen son. det ska jag se iallafall, sen blir det nog att jag kollar på andra avenyn också. ska försöka lägga min tidigt ikväll. För imorgon är det fullt upp. Det är den dagen då alla studenterna är som lyckligast. Pengarna kommer! ska ner till stan med Emma och hitta en present till Klara, sen blir det en sväng till city gross och lidl. Måste verkligen handla, det är tomt och ekar i mitt kylskåp.
Nu ska jag inte sitta här och slösa bort min tisdag. Måste ju föresten nämna att mamma ringde innan och sa att hon skulle boka lite utflykter i spanien nu. Jag längtar så otroligt mycket till spanien nu! Två veckor i solen, helt underbart! Vi ska åka till Barcelona en dag, och sen var det någon mer utflykt, minns inte var mamma sa. Men det lät spännande iallafall.
Värt att nämnas är också att syster är och tränar i olofström idag, håller tummarna för dig, du är bäst och det vet du. Nej nu väntar tvätten. Ha en bra tisdag!
/ t

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till henne !

2009-03-26 @ 12:57:20
URL: http://elbrage.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0