Storstädning

orkar inte skriva om helgen, det var en mycket bra helg. Blev lite mycket i lördags men det var en mycket trevlig kväll ändå! Nu är det måndag igen. är ledig från skolan. har fått träffa klara idag, fikade och var ute och gick en runda och sedan åt vi god soppa var underbart att träffa dig igen lilla vän!
När jag kom hem tog jag tag i mig själv och började storstäda, det behövdes verkligen efter målningen, nu luktar det rent i min lilla lägenhet. Veckan har börjat mycket bra och jag har mycket att se fram emot i veckan. Just nu sitter jag och planera lite inför de kommande veckorna. Men en vecka i taget. Då blir det bra! Min vecka ser ungefär ut såhär

Tisdag: skola, tvätta, röja upp i mitt förråd, träna
onsdag: skola, träna,plugga stan med emma och färgning av håret
Torsdag: födelsedagsmys hos Klara, plugga
Fredag: GNOSJÖ över helgen. Har nog aldrig längtat hem så mycket. Ska umgås med Sandra och Petra, det gillar jag :)

Det är min vecka, nästa vecka går jag endast torsdag och fredag, får se om det blir något med klassen måndag-onsdag. annars stannar jag i gnosjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0