tillbaka i växjö

jag är tillbaka med delade känslor. Jag hade ångest igår när jag skulle sova. Jag vill ju stanna kvar hemma hos alla underbara. När man träffat någon så ofta är det svårt att lämna dem. Både vännerna, familjen och självklart barnen i skolan. Fick en present av världens sötaste lilla tjej i klass 1. Det var ett armband, och jag lovar att jag kommer ha på mig det varje dag för det betyder mycket att få ett paket av ett barn man har i skolan. Man känner att man verkligen lyckats med sin uppgift, det värmer verkligen i hjärtat. Jag lovade att hälsa på henne, jag menade ju att jag skulle komma till skolan och hälsa på, men hon ville att jag skulle komma hem till henne. Och sa såhär "Du kan ta med Sandra om du inte vågar hälsa på ensam". Så sött! kommer sakna henne och alla de andra barnen, de brukar sägas att man inte får ha en favorit, och jag kan lova att det har jag inte, för alla barnen är mina favoriter!
Nu ska jag snart gå och sova, är precis hemkommen från Zanna, fick träffa alla i laget, var hur länge sen som helst så det var kul att se alla. På onsdag är det dags för avslutning också! Ser jag fram emot!
Nej ska väl pallra mig i säng för imorgon är det dags för målning av lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0