växjö

Nu är jag tillbaka i växjö efter en helg i gnosjö. Blev en mycket trevlig och lugn helg. kom ner igår kväll. Jag och markus hyrde en film, en mycket dålig sådan och så åt vi våfflor. Nu är det måndag igen, ledig idag, riktigt skönt, har varit på bibblan med fatima och daniella och pluggat lite, eller försökt plugga, har ingen motovation till det just idag. Ska iväg och träna om en stund, ska hinna med att packa inför övernattningen med klassen. Åker imorgon klockan 11, kommer bli hur bra som helst. Annars har jag inte mycket att skriva idag. Får besök av min käre broder ikväll, ska äta flygande jacob. Nej matilda, gör lite nytta nu.
jag längtar till påskhelgen, den kommer bli bra, mycket bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0