åh åh vilken bra söndag

Min söndag har varit jättebra. Jag har både tränat, tvättat och städat. Dessutom har jag rensat mitt avlopp, och fy vad äckligt det var. Lukten var en blandning av bajs och hav. Ja, ni kanske kan tänka er att jag hyperventilerade här hemma. Men det är som de säger att de tar ungefär tjugo sekunder för näsan att vänja sig. Nu tror ni säkert att jag är helt korkad som tycker att min söndag är bra när jag stått och rensat avlopp, men jag är inte korkad. För anledningen till att den är så bra är för att jag pratat med pappsen och besämt mig för att komma hem till gnosjö nästa helg. Jag har längtat hem något så grymt mycket senaste tiden. Det är inte bra att åka hem så ofta för man längtar bara tillbaka. En annan anledning till att jag är glad är att jag kanske ska hyra ut min lägenhet i sommar, passar jättebra eftersom jag inte ha så mycket jobb i sommar. Så då tjänar jag tillomed pengar på min lägenhet, hur bra är inte det?
sen tror jag allt petras lycka smittar av sig ända ner till växjö, jag kan bara se hur du stålar när du skriver dina inlägg och jag blir nästintill tårögd. Det är så skönt att det är över! En känsla som inte går att beskriva med ord.
nu ska jag möta upp markus
/ tilda♥

Kommentarer
Postat av: petra

Sötnos! :) Kul att du kommer hem. :D

Puss Kram

2009-05-11 @ 08:28:11
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0