att sova

måste vara det skönaste som finns. Igår gick jag och la innan klockan tio, och jag somnade bums. hade fått tre sms när jag vaknade idag, två stycken innan klockan tio och ett innan elva. I vanliga fall vaknar jag alltid av sms. Jag var nog verkligen trött och behövde sova ut. Vaknade redan klockan sju i morse, ganska pigg faktiskt. Inte konstigt kanske eftersom jag sov nio timmar i natt.
klaravännen var hos mig igår kväll, vi åt tacos och bara tjötade. Hon är den som rättar till det uppe i min hjärna så att inte allt känns så förvirrande hela tiden. Nu har jag kanske något att göra till helgen också, klara räddaren i nöden. Ska snart iväg till Hillevi, vi har ingen lektioner denna veckan, utan fältstudier. Ska göra grupparbete om SISU, räddabarnen och smålandsfotbollsförbund. Jag är inte jättepigg på att sitta och plugga idag, men det är bara att bita ihop. Ska hinna med träning och promenard idag också. Ha en bra tisdag, det ska jag försöka ha.
/ tilda♥

Kommentarer
Postat av: petra

Nu närmar det sig. Inte lika många dagar kvar nu. :) tss! ;)

2009-05-05 @ 10:37:00
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: kossanklara!

Jag gör så gott jag kan! det är lixom min plikt som vän! Helt klart! Massa kramar på dig!

2009-05-05 @ 17:48:08
URL: http://klarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0