Bilolycka

jag var ute och gick med min vän klara idag, och det var en väldigt skum promenard. Först så skiner solen, sen börjar det regnar och tillslut kom även haglet, saknades bara snö, men vi är glada över att snön är borta nu faktiskt.
jag och klara fick även bevittna en bilolycka, min första bilolycka. det bara small och så satt tre män helt chockad. Jag var nog lika chockad jag, visste inte riktigt vad jag skulle göra. Som tur var visste klara vad man skulle göra så hon gick fram och kollade om de var okej. Jag stod lite bakom och visste inte riktigt vad som hänt. Den ena bilen var helt mosad på passagera sidan. Det var väldigt tur att det inte satt någon där. Killen som kört in i den andre var helt borta, så klara sa till han och de andra att de skulle sätta sig ner och ta det lugnt. Han bara stod där och svarade skanades att han var okej. Jo visst grabben, varför skakar du då? de fick våra namn och nummer, sedan pallrade vi oss hem mot klara, pollarna kom sedan också, poliserna alltså. Nu har jag iallafall precis kommit hem från markus, jag har sett mitt bajen förlora. det känns tungt, kommer vi verkligen klara det här i år eller kommer vi åka ur? Något måste göras. Det gör ont i hjärtat ska jag säga er. Men vet ni vad? Skit i tabellen, bajen är bäst ändå. Iallafall i mina ögon.
Imorgon ska jag simma med Ems, sedan blir det filmning igen. har dessutom en helg med världens bästa klara att se fram emot. du är min ängel på jorden klara!
/ tilda♥

Kommentarer
Postat av: klara

Vilken promenix vi fick!! Men vi skötte det bra! Stackars pojkar! De va helt skärrade!! Myspys helg blir det!! Min ängel! Kramas med dig! Ska tänka lite på hur kul vi ska ha det ihelgen för det är lite jobbigt nu ikväll... men men! Kramkram

2009-05-06 @ 21:40:55
URL: http://klarasteen.blogg.se/
Postat av: melanie

oj då tur att ingen skadades allvarligt

2009-05-07 @ 20:07:20
URL: http://www.nogg.se/mel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0