en förskylning

ja, det har jag fått, som inte verkar vilja släppa, halsen känns bara tjockare för var dag som går, värma drycker är numera min favorit. Började min dag med en morgon promenard med markus, hämtade även upp evelina på vägen.
Igår var vi hos petra, jag, sandra, frida och självklart petra. Tjötade en massa och åt jordgubbar och vindruvor, grabbarna grus kom förbi senare på kvällen med. Blev en ganska sen kväll och jag somnade som en stock när jag kom hem. Har föresten glömt att nämna att petra hängde med till sigges tillslut ändå, och alla var överlyckliga för det, vad är en kväll på sigges utan petra? :)
Idag ska jag bara ta det lungt, ska sätta mig i solen en stund nu och vänta in min mor och far som är i värnamo. Egentligen är det ju mina halstabletter jag vill ha, men det är ju alltid trevligt att få träffa dem också. Kan behöva lite kvalitets tid med mor och far faktiskt.
Imorgon blir det växjö igen, usch, känner inte alls för växjö faktiskt, jag vill stanna kvar här hemma med min vänner i lugna gnosjö och slippa all stressen. Men tyvärr så måste man gå i skolan så det är bara att bita ihop de sista veckorna som är kvar. Har som tur var mina goingar där nere också! Nu ska jag ut i solen en runda.
/tilda♥

Kommentarer
Postat av: Melanie

som tur var? som tur ÄR menar du väl :D

kom hem snart.

2009-05-02 @ 15:29:38
URL: http://melanierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0