en liten hemfärd

idag har jag faktiskt hunnit med en del, började dagen med att tvätta lite, kom på att jag var tvungen att tvätta innan malmöresan. När jag tvättat cyklade jag bort till klara, köpte vindruvor och satte oss och njöt nere vid trummen. Blev dock lite kallt när solen försvann. Nu har jag precis ätit mat med markus och röjt upp lite. Ska damsuga av lite sanbbt tänkte jag för att sedan vänta in pappa. Det blir fotboll i Gransholm ikväll, jag och pappa ska kolla på markus innan vi åker hem mot Gnosjö. Ja, för det blir ju en liten hemfärd i helgen. Vi ska ut och äta allihopa och fira Pappa, alla utom Mamma för hon är i Hässleholm denna helgen. Vi kommer väl till gnosjö runt tio ikväll, då ska jag åka raka vägen ner till Petra&Alexander där även Sandra kommer att vara. Åker tillbaka till Växjö på söndagkväll, för att på måndag morgon åka vidare till Malmö med klassen. Besök på rosengård/drömmarnas hus och övernattning mitt i skogen. Visst låter de spännande?
Är tillbaka i Växjö igen tisdagkväll, då jag troligtvis kommer vara så trött att jag somnar på stört. Onsdagen innehåller Musik och Ledarskap. Måste även hinna städa innan Sandra och Petra kommer på torsdag, Åh, så roligt det kommer att bli.
Nu ska jag göra lite nytta, vi syns i gnosjö mina vänner!
/tilda♥

Kommentarer
Postat av: petra

akta så ni inte blir uppeldade i malmö nu bara. :D

2009-05-15 @ 15:36:10
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: tilda

Så får man inte säga Petra! Nu vågar jag faktiskt inte åka! :)

2009-05-15 @ 15:39:31
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0