Fisk

Började min morgon med att möta Hillevi på simhallen för att träna lite. Hon hittade ett "nytt" litet gym som vi tränade i. Skit bra. Det är något som kallas EasyLine som beskrivs såhär En snabb och effektiv cirkelträning ­ den perfekta snabbträningen för styrketräning som samtidigt ökar energiförbrukningen i kroppen. Inga inställningar behövs för att påbörja träningen. Ju snabbare du utför rörelserna, desto mer ökar motståndet - och tvärtom.
Vi kommer ha en härlig träningsverk imorgon. Efterträning cyklade jag hem till klara och tog en promenard runt växjö sjön med henne. Mina ben var dock lite möra så det var en aning jobbigt. Nu sitter jag här med markus och väntar på att våran fiskgratäng ska bli färdig. Hemlagad fiskgratäng, det ni. Det är inte alla studenter som äter det. Men jag och Markus är duktiga och gör det. Köpte även lite jordgubbar som vi ska mumsa i oss sen. Det är vi värda när vi ätit fisk tycker jag.
/tilda♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är så duktig vännen min. Önskar jag vore lika hurtig som du! :)

PUSS!

2009-05-13 @ 18:24:33
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: klara

Hoppas att det smakade gott. Speciellt med gubbarna!! Sitter och plugga det sista nu! Hej å hå som det kan gå!

2009-05-13 @ 20:33:17
URL: http://klarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0